یکشنبه ۱۷ تیر ۱۴۰۳ |۳۰ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jul 7, 2024
محمد عبادی زاده

حوزه/ حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی زاده گفت: مکتب امام حسین (ع) در طول تاریخ ماندگار است؛ که باید به عوامل ماندگاری قیام حسینی پرداخته شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از هرمزگان، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد عبادی‌زاده شامگاه شنبه، در مراسم عزاداری شب اول محرم که به همت هیات رزمندگان استان هرمزگان در حسینیه عاشقان ثارالله برگزار شد، اظهار کرد: مکتب امام حسین (ع) در طول تاریخ ماندگار است؛ که باید به عوامل ماندگاری قیام حسینی پرداخته شود.

وی عنوان کرد: باید بررسی شود چرا که هر سال از زمان می‌گذرد مکتب امام حسین(ع) سرد که نمی‌شود، بلکه گرم‌تر می‌شود. باید بررسی کرد چه چیزی باعث ماندگاری این انقلاب شده است.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان با اشاره به اراده خداوند و مشیت الهی برای زنده ماندن مکتب امام حسین (ع) به عنوان اولین مولفه، تصریح کرد: خداوند متعال دل‌های مردم را به سمت کربلا هدایت می‌کند و به منشا بندگی تبدیل می‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی‌زاده، با ذکر این نکته که تمام جامعه از جمله عالم، عارف، فقیر و بی سواد و ... از نور هدایت امام حسین (ع) بهره‌مند می‌شوند، خاطرنشان کرد: همه اقشار جامعه فارغ از هر جایگاه و مقام می‌توانند از سفره نعمت امام حسین (ع) بهره‌مند شوند.

وی، با اشاره به اهمیت فعالیت در دستگاه‌ امام حسین (ع)، مطرح کرد: فعالیت در دستگاه امام حسین (ع) برکات زیادی در زندگی و آخرت به همراه دارد که نیاید از آن غافل شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha